معرفی گوگل ترند

با گوگل ترند می‌توانید از مسیر درستی در انتخاب کلمه کلیدی استفاده کنید.

معرفی گوگل ترند

امروزه فضای مجازی تبدیل به جهانی ثانویه شده که بسیاری از افراد وقت زیادی را در آن می گذرانند. جهانی دیگر که قوانینی متفاوت با جهان واقعی و ملموس خودمان دارد. به دلیل وقت بسیاری که افراد در این جهان صرف می نمایند، امروزه بازاریابی ها و خرید و فروش ها، بیشتر به صورت آنلاین صورت می گیرد. بسیاری از صاحبان کسب و کار به اهمیت شبکه های اجتماعی و فضای مجازی واقف هستند و به همین رقابت تنگانگی بین آن ها وجود دارد. هر یک از آن ها به دنبال بهبود کسب و کار و شیوه ی تبلیغات خود در این فضا می باشد. ابزارهای زیادی برای بهبود عملکرد کسب و کار وجود دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا به معرفی گوگل ترند، یکی از ابزارهای بهبود سئو بپردازیم.

بدیهی است برای رسیدن به نتیجه مطلوب از طریق تبلیغات و ریپورتاژها، باید شناخت صحیحی از جامعه هدف خود داشته باشیم. این شناخت و آگاهی پیدا کردن از دغدغه های جامعه هدف، به ما کمک می نماید تا بدانیم چه محتوایی آن ها را جذب خواهد کرد. به وسیله این اطلاعات می توانیم بازدهی تبلیغات خود را افزایش دهیم. اما این اطلاعات را چگونه می توانیم بدست آوریم؟ باید گفت یکی از قوانین مهم بازی در این جهان ثانی، بهبود سئو می باشد؛ اما سئو چیست؟

معرفی گوگل ترند

SEO چیست؟

واژه SEO مخفف واژه ی Search Engine Optimization می باشد که به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو است. بهبود سئو شامل روش هایی است که با استفاده از آن ها رتبه وبسایت‌تان در گوگل بالا می رود. بهبود سئو باعث می شود که شما بدانید چگونه و با چه محتوایی می توانید به این هدف دست پیدا نمایید. اما برای این موضوع نیاز دارید که ابتدا جامعه هدف خود را به خوبی شناسایی نمایید و از دغدغه های آن ها باخبر باشید. سرویس گوگل ترند گزینه ی بسیار مناسبی برای این موضوع می باشد.

ویژگی های سئو و ارتباط آن با گوگل ترند

این سرویس از گوگل به سال 2006 راه اندازی گردید و تا به امروز فراز و نشیب های زیادی را طی نموده است. اما در هر حال تا به امروز دوام آورده و می توان گفت یکی از محبوب ترین سرویس ها بین کاربران می باشد. مهم ترین ویژگی سرویس گوگل ترند، ارائه اطلاعات بصری – به صورتی که برای همه قابل فهم باشد – درباره بازارها و داده های سئو بوده که به ما کمک می نماید به درک و شناخت بیشتری از مخاطبانمان برسیم.

با استفاده از سرویس گوگل ترند شما می توانید با استفاده از فیلترهای متفاوت مانند سن، مکان، جنیسیت و غیره، به آنالیز میزان جستجوی کلمات کلیدی بپردازید. سپس با استفاده از اطلاعات به دست آمده، محتوا و کیفیت کارهای خود را بهبود بخشید و به وسیله ی آن بتوانید به مخاطبان بیشتری دست پیدا نمایید.

با کمک سرویس گوگل ترند می توانید روند جستجوی کلمات کلیدی موضوعاتی که مدنظر دارید را در طول بازه‌های زمانی خاص مشاهده و مقایسه نمایید. استفاده سرویس گوگل ترند به شما این امکان را می دهد که بدانید عبارت مورد نظر و یا اسم برند و کسب و کار شما در یک بازه زمانی خاص چقدر جستجو شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا