دیجیتال مارکتینگ چیست؟

بازاریابی دیجیتال در سطح بالا به تمامی عملیات و تبلیغاتی اطلاق می شود که از طریق کانال های دیجیتالی مانند موتورهای جستجو، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی، ایمیل و برنامه های موبایل و ارائه می شود که این مجموع عملیات را بازاریابی دیجیتال گفته میشود. بازاریابی دیجیتال روشی است که با استفاده از این نوع کانال های رسانه ای آنلاین، تمامی برندها و شرکت ها از طریق آنها تمامی کالاها، خدمات خود را معرفی می کنند. باید باور کنیم که تمامی مصرف کنندگان برای تحقیق در مورد خرید محصولات و یا خدمات با ابزار های انلاین متکی هستند. به عنوان مثال، بینشهای بازاریابی Think with Google دریافتند که 48٪ از مشتریان سؤالات خود را از موتورهای جستجو شروع می کنند، در حالی که 33٪ به وب سایت های مارک و 26٪ در برنامه های تلفن همراه جستجو می کنند.
بازار یابی دیجیتال سیستم عظیمی از کانالها دیجیتالی است که متخصصین آنلاین از آن برای معرفی برند خود استفاده می کنند. تبلیغات آنلاین به خودی خود پیچیده بوده و با کمک کانالهای ّآنلاین راحتر خواهد بود. برای دستیابی به پتانسیل واقعی بازاریابی دیجیتال، بازاریابان باید در دنیای گسترده و پیچیده امروزی بین کانالی کاوش کنند تا استراتژی هایی را کشف کنند که از طریق بازاریابی تعاملی تأثیر بهتری در برند می گذارد. بازاریابی تعاملی روشی برای ایجاد تعاملات معنادار با مشتریان بالقوه و بازگشتی بر اساس داده هایی است که در طول زمان جمع آوری می کنید.شما با درگیر کردن مشتریان خود در یک چشم انداز دیجیتال، آگاهی از برند ایجاد می کنید، خود را به عنوان یک رهبر فکری صنعت معرفی می کنید، و زمانی که مشتری آماده خرید است، کسب و کار خود را در خط مقدم قرار می دهید.