تبلیغات در فضای دیجیتال
بررسی چند مدل تبلیغاتی برای حضور پر رنگ شما در فضای دیجیتال، تاثیر فوق العاده تبلیغ آنلاین را فراموش نکنید!

رقابت در دنیای شلوغ کسبوکار نیاز به اقدامهای زیادی داره یکی از مهمترین اقداماتی که باید برای بقای کسب و کارمون انجام بدیم تبلیغات هست که خودش کار پیچیدهایه و اگر توی اون خطا کنیم میتونه کسب و کارمون رو زمین بزنه. تبلیغات توی اکثر اوقات هزینههای زیادی رو دست صاحبین کسبوکار میذاره. ما قصد داریم تو این مقاله راههایی رو خدمتتون معرفی کنیم تا با اونها آشنا بشید و متناسبترین راه رو انتخاب کنید و در هزینهها صرفهجویی کنید.
۱. ایمیل مارکتینگ: در این روش شما میتونید محصولات یا مطالب جدیدتون رو از طریق ایمیل برای مخاطبینتون بفرستید. مخاطبین ایمیل مارکتینگ رو میتونید از طریق بانک ایمیلی که قبلاً ساختید و یا اینکه از طریق افرادی که در خبرنامه شما عضو هستند پیدا کنید و به اونها ایمیل بزنید.
2: تبلیغ از طریق نوتیفکیشن: حتما براتون پیش اومده که وارد سایتی بشید و توی اون چرخی بزنید و یهویی بالای صفحه چیزی به شما نمایش داده بشه، مثل آیا دوست دارید از مطالب یا محصولات جدید ما مطلع شوید؟ این اول ماجرای تبلیغات نوتیفیکیشنی هست که اگر به سوال بالا جواب مثبت بدید از اون لحظه به بعد اون سایت برای شما نوتیفکیشن ارسال میکنه تا شما رو از محصولات جدیدش باخبر کنه.
3.تبلیغ در پلتفرمهای اجتماعی: این نوع تبلیغ رو اگر اهل شبکههای اجتماعی باشید حتما دیدید این مدل تبلیغ به ۲ روش انجام میشه. نوع اولش که خیلی آسونم هست اینه که برای کسبوکار خودتون یه پیج درست کنید و شروع به تبلیغ کردن کسبوکار خودتون بکنید.
دومین راه که برای شما هزینه داره تبلیغ به وسیله اینفوئنسرها است. یعنی شما با کمک افرادی که در این شبکهها محبوب یا مشهور هستند مثل هنرمندا و ورزشکارا و کمدینها و… که مردم با آنها رابطه خوبی دارند پیام تبلیغاتی تون روبه مخاطبین منتقل میکنید.
4.تبلیغ بنری: در اینجا منظورمون از تبلیغ بنری، بنرهایی که در سطح شهر میبینید نیست. منظور ما تبلیغات بنری در سایتهاست. وقتی شما وارد سایتی میشید یهسری تصاویر و متنهایی رو در گوشه و کنار سایت میبینید که این همون تبلیغات بنری هستند.
تبلیغات بنری به این شکله که شما قسمتی از اون سایت رو برای مدتزمان مشخصی میخرید تا تبلیغات شما در اونجا نمایش داده بشه.
تا اینجا با ۴ راه تبلیغات در فضاهای دیجیتال آشنا شدیم که بعضی از اونا هزینهای برای شما نداشتند و یاهزینه کمی رو به شما متحمل میشدند. شما با شناخت این نوع تبلیغات و در نظر گرفتن شرایط کسبوکار خودتون بهترین و کمهزینه ترین راه تبلیغات رو انتخاب کنید تا به اهدافی که میخواهید برسید.